Reproductions graphiques – Arreproduccions graficas

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Héchettes et le pont sur la Neste (début XIXè siècle), fusain (50 x 65 cm), copié du baron d’Agos.
Heishetas e eth pont sus era Nesta (prumèra mitat deth sègle XIXau), carbon (50 x 65 cm), copiat deth baron d’Agòs.

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Bonnefont en Comminges, l’église abbatiale (début XIXè siècle), graphite et pastel (32 x 24 cm), d’après le baron d’Agos.
Bona Hont de Comenge, era glèisa dera abadia (prumèra mitat deth sègle XIXau), grafita e credas (32 x 24 cm), copiat deth baron d’Agòs.

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Bonnefont de Comminges,l’église abbatiale (début XIXè siècle), encre (32 x 25 cm), copié du Baron d’Agos.
Bona Hont de Comenge, era glèisa dera abadia (prumèra mitat deth sègle XIXau), encra (32 x 24 cm), copiat deth baron d’Agos.

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Saint Lézer (en 1890), encre et sépia (23 x 32 cm), copié d’une lithographie de Sylvain Lestrade.
Sent Lézer (en 1890), encra e sèpia (23 x 32 cm), copiat d’ua litografia de Sylvain Lestrade.

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Église Saint Jean de Tarbes (début XIXè siècle), pierre noire (32 x 24 cm), copié du baron d’Agos.
Era glèisa de Sent Joan de Tarba (prumèra mitat deth sègle XIXau), peira nera (32 x 24 cm), copiat deth baron d’Agòs.

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Maison de Briquet à Tarbes (début XIXè siècle), fusain (24 x 32 cm), copié de Raymond-Marc Lagarrigue.
Ostau de Briquet en Tarba (prumèra mitat deth sègle XIXau), carbon (24 x 32 cm), copiat de Raymond-Marc Lagarrigue.

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Le pont sur l’Adour à Tarbes (pendant la crue de 1875), encre (10 x 28 cm), copié de François Lataste.
Eth pont deth Adorr de Tarba (inondacion de 1875), encra (10 x 28 cm), copiat de François Lataste.

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Montaner, le château, encre et pastel (32x24cm), copié de Louis Boudan, 1704.
Eth castèth de Montanèr, encra e credas (32x24cm), copiat de Louis Boudan, 1704.

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Gavarnie (début XIXè siècle), encre et pastel, d’après Guillaume-Sulpice Chevalier, dit Gavarni.
Gavarnia (prumèra mitat deth sègle XIXau), encra e creda, copiat de Guillaume-Sulpice Chevalier, dit Gavarni.

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Étude de console (début XVIIIè siècle), sanguine et rehauts de blanc, copié de François-Alexandre Verdier.
Estudi entà d’ua consòla (prumèra mitat deth sègle XVIIIau), sanguia e arrelièu de blanc, copiat de François-Alexandre Verdier.

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Étude d’écrevisse (fin XVIIIè siècle), encre, copié d’un dessin anonyme.
Estudi de cranc d’arriu (finau deth sègle XVIIIau), encra, copiat d’un autor desconeishut.

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Étude de hautbois baroque, sanguine et rehaut de blanc (24 x 31,5 cm), d’après une tapisserie des Gobelins de 1687.
Estudi d’aboès, sanguia e arrelièu de blanc (24 x 31,5 cm), dempuish d’un tapis deths Gobelins deth 1687.

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Étude de vielleux (début XVIIIè siècle), sanguine (32 x 25 cm), copié d’Antoine Watteau.
Estudi de sansonaire (prumèra mitat deth sègle XVIIIau), sanguia (32 x 25 cm), copiat de Antoine Watteau.

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Étude de tamborinaire (début XVIIIè siècle), sanguine (50 x 32,5 cm), d’après Nicolas Lancret et reconstitution de Bernat Ménétrier-Marcadal.
Estudi de tamborinaire (prumèra mitat deth sègle XVIIIau), sanguia (50 x 32,5 cm), copiat de Nicolas Lancret e arreconstruccion per Bernat Menetrier-Marcadal.

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Jeune montreur de marmotte (début XVIIIè siècle), sépia (50 x 32,5 cm), copié d’Antoine Watteau.
Joen mostraire de marmòta (prumèra mitat deth sègle XVIIIau), sèpia (50 x 32,5 cm), copiat de Antoine Watteau.

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Chèvre des Pyrénées gasconnes (début XXè siècle), encre et gouache (20 x 30 cm), d’après une gravure de revue agricole et reconstitution de Bernat Ménétrier-Marcadal.
Craba deras Pireneas de Gasconha (prumèr quart deth sègle XXau), encra e güaish (20 x 30 cm), copiat d’un grauat d’arrevista d’agricultura e arreconstruccion per Bernat Menetrier-Marcadal.

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Feuilles votives aquitaines (époque romaine, IIIè siècle), métal blanc estampillé (L= 18 à 22 cm), copiées des originaux en argent du trésor d’Hagenbach, conservés au musée de Speyer.
Huelhas votiuas deth Aquitans (epòca romana, sègle IIIau), metau blanc estampilhat (L= 18 a 22 cm), copiadas deths originaus d’argent deth tesaur d’Hagenbach, sauvats en eth musèu de Speyer.

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Mataró, la ville au XVIIè siècle, encre (32 x 38 cm), copié d’une gravure de Sébastien Pontault de Beaulieu.
Mataró, la vila al segle XVII, tinta (32 x 38 cm), copiat d’un gravat d’en Sebastien Pontault de Beaulieu.

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